Informace Fórum Stav sítě ČVUT IDS Hledání Přihlášení Mapa stránek

Cisco TSP - vytáčení telefonních čísel z Outlooku

Pozor, ve Windows 7 Cisco TSP nefunguje!

1. Stáhněte si plugin: CiscoTSP.exe

2. Při instalaci TSP modulu na dotaz, zda chceme instalovat více instancí (multiple instances), zadejte ne.

3. Po nainstalování TSP si otevřete ovládací panely, kde otevřete "Možnosti telefonu a modemu":

Moznosti telefonu a modemu

4. V záložce "Upřesnit" vyberte CiscoTSP001.tsp a zmáčkněte "Konfigurovat":

5. V záložce "User" zadejte jméno a heslo:

6. V záložce "CTI Manager" zadejte IP Address primárního a případně i záložního CUCM. Záložka "Trace" určuje kam se budou zapisovat logy.

Vytáčení telefonních čísel:

Poprvé musíte v Outlooku nastavit přes co se má volat, při dalších přístupech již můžete rovnou volat.

1. V MS Outlooku se přepněte do "Kontaktů".

2. Klikněte pravým tlačítkem na nějaký kontakt a zvolte "Volej kontakt".

3. Klikněte na "Možnosti vytáčení" a zde vyberte Cisco Line:

4. Potvrďte OK.
Po té již můžete volat pomocí tlačítka "Zahájit volání".

Na ČVUT máme Cisco Call Manager verze 4.2.3
Pozor, ve Windows 7 Cisco TSP nefunguje!

Síťové služby